Tävlingen avslutad!

♥Ida, vi vill att du kollar din mejl, och svarar på mejlet som finns där. Om du inte svarat inom 2 dagar så drar vi en ny vinnare!♥

Idas motivering:

Jag skulle vilja vinna ett par shepherd för att jag har alltid velat ha såna! Jag fick ett par i julklapp men det första som hände med dom var att sulan lossnade. Jag letade efter ett par shepherd och då fick jag reda på att ni hade den här tävlingen och jag blev överlycklig. Älskar färgen och det är precis den jag letat efter!
Kram Ida!<3


Tack så jättemycket till alla som varit med, alla motiveringar var otroligt bra och vi hade jättesvrt att välja en som stack ut lite extra!:)

Hoppas ni vill vara med på nästa tävling!!

xoxo
Ellen, Moa o Alexandra


Kommentarer
Postat av: Ida Lindahl

Tack såå jättemycket:)) Kommer älska skorna!!! NI ÄR BÄST!! Tusen kramar Ida!! <3 <3:)))))

2012-02-29 ♥ 16:16:04





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0