A new case?


1. Marc by Marc Jacobs - 2. Marc by Marc Jacobs - 3. Cath Kidston

Sitter här framför datorn och funderar på om jag ska köpa något väska/väska till min dator. Just nu så har jag bara en vanlig, helt svart. Har hittat många sidor som har fina väskor/fodral till mac, och dom 3 ovan är mina favoriter. Tror även jag har hittat ett nytt favoritmärke, Cath Kidston. Dom har otroligt skal och väskor och en del skor.
Juste det var en sak till, tycker ni vit eller svart iphone? Har lite beslutsångest ifall att det blir nån ny!:)
Vi får väl hoppas!;)
xoxo
Ellen

Kommentarer
Postat av: J U L I A

är helt kär i det rosa marc jacobs caset, det är så snyggt! funderar på att köpa ett till min dator med!



en vit iphone tycker jag ;) kram <3

2012-02-28 ♥ 21:55:00
URL: http://showbyjulia.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0