De tre första dagarna på året!

Nu sitter jag här framför datorn och är lite sådär slö... haha
2012 har börjat super! I söndags var man så klart trött och slö så det var en mysdag med thaimat:)
Igår var jag med Moa och vi spelade sims 3 i typ 4 timmar! haha, sen gjorde vi god potatis och köttfärsgratäng också♥ Super dag!:) Idag har jag haft en bra dag med Lisa, spelat spel, datorn osv..... Just det...
På nyprsaftons för middag var jag och mamma en sväng på stan! Jag tänkte göra ett videoinlägg lite senare så ni får se vad jag köpte! Ha ett fortsatt bra 2012♥

xoxo
Alexandra


Kommentarer
Postat av: Louise :D)))))))))

sims 3 äger, hihi x)



2012-01-03 ♥ 19:34:14
URL: http://mobbatfolk.devote.se





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0