Nöjd tjej!

Iadg har det varit en toppen dag, inatt sov jag ju hos Madde som jag skrev igår kväll, och sen kl 5.00 mötte vi upp Moa, Melina o Smilla vid bussen, för att ge till joel/jolina-rean. När vi kom var det inte så jättemånga som stog i kö så vi fick en ganska bra plats, tur var det för innan det öppnade var kön borta vid lycka......
Sen när vi väl om in, så var det ju bara att kriga! Det var folk ÖVERALLT och jolina är ju ingen stor affär, så det var proppfullt, och hälften av alla kläder låg på golvet. Det fanns två exemplar av japan-hunkydoryn i färgen blå grå, och så hitar jag en på golvet!!!
Tror ni jag blev glad!!!!!?:)
Smilla köpte en mörkblå/grå rabens saloner blus, Melina en grå/ljusblå och Moa en ljusrosa och Madde skulle köpt en svart men hon ångrade sig!:)
Alla kläder som vi köpte var jättensnygga, hittade även ett ljusrosa hunkydory linne, men bestämde mig för tröjan istället!:)
jättemycket text nu, men kul om ni läst allt!♥
puss,
//E♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du undra vad jag fick i julklapp, detta fick jag



2 juicy couture dresser

Resa till Thailand (som jag är i nu)

1 A&F tracksuit

Hollister parfym

Justin biebers " someday" parfym

2 victoria's secret bikini

iPad 2 vit för min gamla åkte in i bubbelpoolen^^

1 par Jeffrey campbell "lita spike OUT" skor

En bok

4000 kr som låg innuti boken

Presentkort på fiorucci 900 kr

Nolita skärp

Hunky dory strand blus

Snö smycken

Ett armand från juicy



De va nog allt sen fick jag lite annat krimskrams



Vad fick du då?

( jag ska ladda upp bilder på de jag fick åå bloggen när ja kommer hem)

2012-01-04 ♥ 05:40:03
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/





*Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (visas bara för oss)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0